Regulamin

REGULAMIN SKLEPU 3 For u

 

Regulamin określa zasady sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepu internetowego 3 For u.pl prowadzonego przez Marcin Sordyl z siedzibą w Inwałd ul.Gościnna 5, 34-120 Andrychów , NIP5511771735  REGON 384556613 Złożenie zamówienia przez Kupującego oznacza akceptację postanowień Regulaminu. 

  

ZAMÓWIENIA I ICH REALIZACJA 

  1. Zamówienie w sklepie internetowym może złożyć pełnoletnia osoba fizyczna.
  2. Zamówienie można składać przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. 
  3. Zamówienia przyjmowane są do realizacji w dni robocze w godzinach od 8-16. 
  4. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone drogą elektroniczną przez Obsługę Sklepu. W przypadku przedpłaty zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po potwierdzeniu zrealizowania płatności. 
  5. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia ze strony Sklepu w ciągu 2-3 dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy:sklep.3foru@o2.pl 
  6. Realizacja zamówienia dokonywana jest w ciągu 3-5 dni roboczych. 
  7. Kupujący wskazuje na: zamawiany towar; adres, na jaki ma być dostarczony kupiony towar; sposób dostawy; formę płatności. 

 

CENNIK  

  1. Ceny w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 
  2. Cena towaru jest wiążąca w chwili składania zamówienia przez Kupującego.
  3. Do cen należy doliczyć koszty dostawy wg wysokości podanych w formularzu zamówienia. 

FORMY PŁATNOŚCI 

  1. Płatność przy odbiorze (pobranie): 
    Po złożeniu zamówienia Obsługa Sklepu potwierdza jego autentyczność i wysyła paczkę za pobraniem. Naliczane są dodatkowe koszty. 
     
  2. Płatność przelewem: 
    Po złożeniu zamówienia należy dokonać przelewu na konto: 04 1020 1433 0000 1702 0177 1237; w tytule należy wpisać numer swojego zamówienia.
     
  3. Płatność przelewem Blik: 
    Po złożeniu zamówienia należy dokonać przelewu Blik na numer: 507623927 ; w tytule należy wpisać numer swojego zamówienia.
     
  4. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym: 
    Możliwa jest również opcja zapłaty gotówką przy odbiorze osobistym. 
     

ZMIANY W CENACH I PROMOCJACH 

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. 
  2. Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży i będą one realizowane na zasadach dotychczasowych. 
  3. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym 3 For u jest prawnie wiążącą Umową Sprzedaży pomiędzy Sprzedającym a Kupującym 
  4. W przypadku chwilowego braku towaru na magazynie bądź wyczerpania zapasu danego produktu, Kupujący jest informowany o tym przez Obsługę Sklepu drogą telefoniczną lub elektroniczną w celu zasygnalizowania problemu i/lub zaproponowania alternatywnego produktu lub anulowania zamówienia. 
  5. W przypadku wątpliwości i ewentualnych braków w asortymencie Obsługa Sklepu może skontaktować się z Kupującym na podany numer telefonu, w celu potwierdzenia złożonego zamówienia. 
  6. Jeżeli Kupujący nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia ze względu na brak danego artykułu, zamówienie może zostać anulowane.  

 

DOSTAWA 

  1. Koszty przesyłki są pokrywane przez Kupującego. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je firma „3 FOR U , opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na firmę „3 FOR U. 
  2. Dostawa dokonywana jest za pośrednictwem kuriera DPD, Paczkomatem InPost lub w formie odbioru osobistego w siedzibie firmy. 
  3. Sklep „3 FOR U” nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczanie przesyłek przez firmy przewozowe. 
  4. Odbierający towar konsument lub osoba przez niego upoważniona zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie protokołu w obecności doręczyciela. 

  

Z chwilą pokwitowania/potwierdzenia wszelkie ryzyka związane z posiadaniem, użytkowaniem oraz ryzyko utraty lub uszkodzenia , przechodzą na Kupującego. 

  

ZWROTY 

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami ( Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. Dz.U. nr 22, poz. 271), w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 
  2. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – musi być fabrycznie zapakowany, metka nie może być usunięta, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku nie spełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. 
  3. Przesyłka realizowana jest na koszt konsumenta. 
  4. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki zostanie sprawdzony stan przekazanego produktu. 
  5. Jeżeli nie ma przeciwwskazań w ciągu 14 dni roboczych zostanie dokonany zwrot pieniędzy na konto Kupującego. 
  6. Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony, Kupujący zostanie o tym powiadomiony mailowo i w ciągu 7 dni roboczych produkt zostanie odesłany na adres zwrotny, na koszt Sprzedającego. 
  7. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą 
    płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. 

 

REKLAMACJE 

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru. 
  2. Reklamowany towar należy odesłać przesyłką pocztową na adres: „3 FOR U” ul. Gościnna 5 Inwałd,34-120 Andrychów dopiskiem „reklamacja” wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. 
  3. Sklep „3 For u” w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 
  4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – sklep „3 For U” naprawi lub wymieni na nowy Klientowi reklamowany towar, a jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji. 

 

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 

Konsument wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Sprzedającego oraz podmioty działające na jego zlecenie, w związku z realizacją umów sprzedaży towarów oferowanych przez Sprzedającego. Konsumentowi przysługują wszelkie uprawnienia wynikające z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 1997, Nr 133, poz.883 ze zm.). 

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. 
  2. Sprzedający informuje, że kolory przedstawione na zdjęciach mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego koloru. 
  3. Sklep nie jest w stanie zagwarantować pełnej wierności kolorów produktów przedstawionych na zdjęciach. Wyświetlanie barw jest zależne od rozdzielczości oraz ustawień monitorów. 
  4. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji towaru. 
  5. Klient dokonujący rezygnacji z zamówienia po otrzymaniu informacji o wysłaniu towaru, zobowiązany jest do poniesienia opłaty za transport, która odpowiada kosztowi dostarczenia towaru do klienta, a następnie powrotu do Sprzedającego. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl